Z okazji karnawału oraz na dobry początek nowego roku i czas ferii, Cyfrowy Polsat w ramach promocji „otwarte okno”, skierowanej do wszystkich abonentów, udostępnił 42 kanały tematyczne, w tym 10 HD. 37 stacji z grup BBC Worldwide, AMC Networks, Viacom, Viasat, CBS, FOX International Channels, Turner Broadcasting System i Scripps Networks Interactive można oglądać bez dodatkowych opłat do 2 marca br., a kolejnych 5 z grup CBS oraz AXN – aż do końca marca br.
– Rozpoczynające się właśnie „otwarte okno” to specjalny prezent od Cyfrowego Polsatu i naszych partnerów dla wyjątkowych widzów, jakimi są nasi abonenci. W ten sposób chcemy podziękować za zaufanie, jakim niezmiennie od wielu lat obdarzają naszą firmę. Wierzę, że ten prezent uprzyjemni naszym klientom start w nowy rok oraz pozwoli im zapoznać się z ciekawymi propozycjami programowymi przygotowanymi przez przedstawicieli kanałów na czas promocji – mówi Beata Białkowska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Cyfrowym Polsacie.
Abonenci przez półtora miesiąca (w przypadku pięciu kanałów – dwa i pół miesiąca) będą mogli bez dodatkowych opłat oglądać najpopularniejsze kanały rozrywkowe i lifestyle’owe (BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC HD, FOX Life, FOX Life HD, CBS Reality, MTV Polska), fimowo-serialowe (AXN, AXN Black, AXN White, AXN HD, FOX, FOX HD), filmowe (TCM, Sundance Channel, Sundance Channel HD, CBS Europa, CBS Drama, CBS Action), edukacyjne (BBC Knowledge, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explorer, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD), kanały dla dzieci i młodzieży (CBeebies, Boomerang, Cartoon Network, AXN Spin HD, Nickelodeon, Nick Jr, Nick HD), sportowe (Extreme Sports), przyrodnicze (Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Polsat Viasat Nature), podróżnicze (Travel Channel), komediowe (Comedy Central, Comedy Central Family), muzyczne (MTV Rocks, MTVN HD, VH1) oraz informacyjne (CNN International). Z 42 stacji, które znalazły się w otwartym oknie aż 10 jest nadawanych w jakości HD.
Na wybranych kanałach objętych promocją oraz na antenie głównej Telewizji Polsat zaplanowana została kampania „Wyjątkowy prezent dla wyjątkowych abonentów” informująca o akcji promocyjnej i możliwości zapoznania się z bogatą ofertą programową Cyfrowego Polsatu.