W ramach oferty „Wymiana karty SIM” operator umożliwia obecnym abonentom sieci Era oraz użytkownikom systemu Era Tak Tak wymianę karty SIM na kartę SIMextra.
- Reklama -
Poniżej prezentujemy regulamin nowej oferty promocyjnej „Wymiana karty SIM” w sieci Era:
- W ramach oferty „Wymiana karty SIM” operator umożliwia obecnym abonentom sieci Era oraz użytkownikom systemu Era Tak Tak wymianę karty SIM za opłatą w wysokości 25 zł netto.
- Z niniejszej oferty może skorzystać każdy, kto spełni poniższe warunki:
- jest Abonentem sieci Era i w okresie objętym promocją powiadomi operatora o fakcie zablokowania, zniszczenia, uszkodzenia, zaginięcia lub kradzieży karty SIM lub o chęci wymiany karty na nowa kartę SIMextra,
- jest zarejestrowanym Użytkownikiem systemu Era Tak Tak i w okresie objętym promocja zgłosi operatorowi fakt zablokowania, zniszczenia, uszkodzenia, zaginięcia lub kradzieży karty SIM lub chęć wymiany na nowa kartę SIMextra – warunkiem wymiany karty SIM jest potwierdzenie zarejestrowanych danych osobowych,
- jest nie zarejestrowanym Użytkownikiem systemu Era Tak Tak i w okresie objętym promocja zgłosi operatorowi fakt zablokowania, uszkodzenia karty SIM lub chęć wymiany na nowa kartę SIMextra – warunkiem wymiany karty SIM jest okazanie posiadanej karty SIM oraz wypełnienie przez Użytkownika karty rejestracyjnej i jej zarejestrowanie.
- W powyższych przypadkach maja zastosowanie w szczególności postanowienia § 16 pkt. 1, 2, 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polska Telefonii Cyfrowa Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie.
- Abonenci sieci Era mogą skorzystać z oferty promocyjnej w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era oraz w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży.
- Użytkownicy systemu Era Tak Tak mogą skorzystać z oferty promocyjnej wyłącznie w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era.
- Promocyjne warunki oferty „Wymiana karty SIM” obowiązują od 19.08.2002 do 31.12.2002 r. PTC Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany, zawieszenia lub zakończenia oferty w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiana, zawieszenie lub zakończenie oferty nie może naruszać prawa do korzystania z oferty, o ile prawo to zostało nabyte przed zmianą, zawieszeniem lub zakończeniem oferty.
brak aktywacji
nie mozna sie dodzwonic z heyah na ere ani z ery na heyah z niektórych telefonów mimo i z jest zasięg pisze ze nie ma takiego numeru albo jest niedostepny!
Juz 3 raz w ciagu roku przez 3 4 dni tak robi!
prosze o kontakt na maila
aniamajer@tlen.pl