Komórkowa sieć Play 2011 rok zakończyła liczbą ponad 7 milionów użytkowników. Prawie połowę bazy stanowią klienci abonamentowi, a operator pozyskuje najwięcej klientów z innych sieci. Dodatkowo planowana jest kolejna kampania z Kubą Wojewódzkim. W marcu 2012 roku minie dokładnie 5 lat od komercyjnego startu Play. Na koniec 2011 roku z usług operatora korzystało 7 076 000 klientów, oznacza to ponad 37% wzrost w porównaniu z rokiem 2010.
W tym 44% to klienci usług abonamentowych, a 56% usług przedpłaconych. Daje to Play aż 14% udziału w niezwykle konkurencyjnym polskim rynku usług telekomunikacyjnych.
Operator może pochwalić się także ponad milionem klientów mobilnego Internetu Play Online. W stosunku do roku 2010 liczba użytkowników wzrosła o 42%. Odgrywa także coraz większą rolę, jako dostawca usług telekomunikacyjnych dla firm, baza 530 tys. klientów biznesowych w 2011 roku stanowi wzrost o 79% w stosunku do roku poprzedniego.
Od 3 lat Play jest najchętniej wybieranym operatorem wśród klientów przenoszących numer do innej sieci z 70% udziałem w MNP, czyli 7 osób na 10 wybiera Play jako nowego operatora.
Przychody spółki w 2011 wzrosły o ponad 33% do poziomu 2,672 miliarda złotych. EBITDA wyniosła 873,9 milionów złotych, co oznacza wzrost o 108% w stosunku do roku 2010. Spółka konsekwentnie i efektywnie inwestuje w rozwój infrastruktury. Sieć szybkiego mobilnego internetu HSPA+ (4G) jest dostępna dla 80% populacji naszego kraju.
Wiosną sieć Play ponownie ruszy z kampanią reklamową, której twarzą ponownie zostanie Kuba Wojewódzki. – Znowu będzie zadyma – zdradza jedynie Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.