piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wyniki PLAY za Q3 2015

    Zobacz również

    PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 23,0% (wzrost o 2,4 p.p. r/r), odnotowując wzrost zarówno na poziomie przychodów, jak i wyniku EBIDTA. Baza klientów wzrosła do 13,5 mln (+14,9% r/r), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 49,6% z 46,3% w 3 kw. 2014 r. W 3 kw. 2015 przychody operacyjne wyniosły 1 367 mln zł, co stanowi wzrost o 19,3% w porównaniu z 3 kw. 2014 r. Za okres dwunastu miesięcy zakończony w 3 kw. 2015 r. przychody od użytkowników wyniosły 3 982 mln zł

    - Reklama -

    co oznacza wzrost o 18,4% rok do roku.

    • W 3 kw. 2015 r. przychody od użytkowników wyniosły 1 070 mln zł, co oznacza wzrost o 15,5% w porównaniu z 3 kw. 2014 r.
    • Skorygowana EBITDA za okres dwunastu miesięcy zakończony w 3 kw. 2015 r. wyniosła 1,408 mln zł, co oznacza wzrost o 41,6% w porównaniu z 3 kw. 2014 r.
    • W 3 kw. 2015 r. skorygowana EBITDA wyniosła 422 mln zł, co oznacza wzrost o 12,9% w porównaniu z 2 kw. 2015 r.
    • W 3 kw. 2015 r. baza abonencka wzrosła o 520 tys. abonentów netto, co stanowi wzrost o 1,0% w porównaniu ze wzrostem odnotowanym w 3 kw. 2014 r.
    • Dzięki dalszej rozbudowie sieci 4G LTE, na dzień 30 września 2015 r. zasięg usługi 4G LTE wynosił 77,2% populacji.

    W 3 kw. 2015 r. PLAY w dalszym ciągu powiększał swoją bazę abonencką oraz uśrednione ARPU, co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów oraz zysku EBITDA. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 49,6% w 3 kw. 2015 r. w porównaniu z 49,4% w 2 kw. 2015 r. i 46,3% w 3 kw. 2014 r.

    W 3 kw. 2015 r. do wzrostu skorygowanego zysku EBITDA przyczynił się dalszy wzrost bazy abonentów kontraktowych, która w 3 kw. 2015 r. zwiększyła się o 275 tys. netto.

    PLAY odnotował stabilny wzrost w kolejnym zakończonym kwartale. Znalazło to odzwierciedlenie w naszych zyskach, przepływach gotówkowych oraz kluczowych wskaźnikach efektywności. Nasza baza abonentów wzrosła do 13,5 mln, co dało nam udział w rynku na poziomie 23,0%. Osiągnęliśmy zadowalające wyniki finansowe dzięki silnej bazie klientów kontraktowych stanowiącej 49,6% całej bazy. Pod koniec trzeciego kwartału braliśmy udział w aukcji częstotliwości. W dniu 19 października 2015 r. prezes UKE ogłosiła wyniki aukcji i jesteśmy zadowoleni, że wygraliśmy te wysoce cenne częstotliwości LTE. Nasze znaczne zasoby częstotliwości stanowią silną podstawę dla dalszego rozwoju. – powiedział Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Tysiące okazji podczas Black Friday Week na Amazon.pl

    Od 21 listopada do 2 grudnia na Amazon.pl trwa Black Friday Week, podczas którego klienci mają dostęp do świetnych...