piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wyniki sprzedażowe Panasonic w pierwszym półroczu 2014 r.

    Zobacz również

    Od początku roku fiskalnego (1 kwietnia 2014 r.) Panasonic zrealizował już 120% z zakładanych planów sprzedażowych w Polsce i krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Rekordowe wyniki sprzedaży odnotowano w kategorii telewizorów o większych calarzach z linii VIErA. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Panasonic odnotował wzrost udziałów w rynku powyżej 24% (8% w 2013 r.). Obok telewizorów uznanie konsumentów w Polsce i krajach bałtyckich zyskały również aparaty fotograficzne z serii LUMIX z

    - Reklama -

    wymienną optyką. Na przestrzeni ostatniego roku firma Panasonic zwiększyła udziały z 21% do ponad 25% w tym segmencie rynku.

    Równie dobre wyniki sprzedażowe uzyskują produkty z pozostałych linii m.in. DECT (telefony bezprzewodowe). W tej kategorii Panasonic osiągnął rekordowe wyniki udzialów na polskim rynku ponad 60%. Wzrost zanotowały również urządzenia z kategorii domowa rozrywka.

    Klienci w Polsce coraz częściej doceniają produkty z kategorii elektroniki użytkowej o najwyższej jakości. Są gotowi zapłacić za urządzenie, które będzie służyło im przez lata. Jakość i innowacyjność produktów Panasonic to nieodłączny element polityki firmy wpisany w jej długoletnią tradycję – podsumowuje bardzo dobre wyniki Rafał Kiss, Dyrektor Sprzedaży Panasonic na Europę Środkową.

    Na terenie Polski i krajów bałtyckich Panasonic przywiązuje równie dużą wagę do dystrybucji produktów z kategorii AGD (pralki, golarki, etc.). Firma współpracuje z największymi sieciami sprzedaży detalicznej.

    ŹródłoPanasonic
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...