Od początku roku fiskalnego (1 kwietnia 2014 r.) Panasonic zrealizował już 120% z zakładanych planów sprzedażowych w Polsce i krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Rekordowe wyniki sprzedaży odnotowano w kategorii telewizorów o większych calarzach z linii VIErA. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Panasonic odnotował wzrost udziałów w rynku powyżej 24% (8% w 2013 r.). Obok telewizorów uznanie konsumentów w Polsce i krajach bałtyckich zyskały również aparaty fotograficzne z serii LUMIX z
wymienną optyką. Na przestrzeni ostatniego roku firma Panasonic zwiększyła udziały z 21% do ponad 25% w tym segmencie rynku.
Równie dobre wyniki sprzedażowe uzyskują produkty z pozostałych linii m.in. DECT (telefony bezprzewodowe). W tej kategorii Panasonic osiągnął rekordowe wyniki udzialów na polskim rynku ponad 60%. Wzrost zanotowały również urządzenia z kategorii domowa rozrywka.
– Klienci w Polsce coraz częściej doceniają produkty z kategorii elektroniki użytkowej o najwyższej jakości. Są gotowi zapłacić za urządzenie, które będzie służyło im przez lata. Jakość i innowacyjność produktów Panasonic to nieodłączny element polityki firmy wpisany w jej długoletnią tradycję – podsumowuje bardzo dobre wyniki Rafał Kiss, Dyrektor Sprzedaży Panasonic na Europę Środkową.
Na terenie Polski i krajów bałtyckich Panasonic przywiązuje równie dużą wagę do dystrybucji produktów z kategorii AGD (pralki, golarki, etc.). Firma współpracuje z największymi sieciami sprzedaży detalicznej.