poniedziałek, 23 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wyspy Heyah – nowe punkty sprzedaży

    Zobacz również

    Dla wszystkich sympatyków czerwonej łapy, Heyah otwiera sieć specjalnych punktów sprzedaży, w których można zaopatrzyć się w nietypowe produkty Heyah.

    - Reklama -

    Miejsca, zwane Wyspami Heyah, pojawiają się na terenie całego kraju w centrach handlowych, szczególnie często odwiedzanych przez młodych ludzi. Powstały w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie użytkowników telefonów na kartę propozycją i ofertą marki oraz sklepem internetowym na stronie www.heyah.pl. Do tej pory tylko na internetowej stronie Heyah można było znaleźć markowe drobiazgi. Teraz zakupy będzie można robić również na Wyspach, a Heyah będzie jeszcze bliżej młodych ludzi.

    Na oznaczonych charakterystycznymi łapami Wyspach dostępne są nie tylko startery i kupony doładowujące, ale również najnowsze gadżety Heyah. Już teraz do nabycia są m.in.: torby na ramię wykonane z bannerów, czapki uszatki, dwustronne paski do spodni, breloczki, koszulki, swetry. Warto zostać stałym bywalcem Wysp, gdyż zabawnych gadżetów stale będzie przybywać. Na Wyspach zainteresowani otrzymają od Heyah sprzedawców pełne informacje o marce i jej ofercie.

    Możliwość odwiedzenia Wysp Heyah mają już mieszkańcy 15 miast: Bydgoszczy, Bytomia, Czeladzi, Częstochowy, Gdańska, Krakowa, Łodzi,  Poznania, Radomia, Sosnowca, Torunia, Tych, Warszawy, Wrocławia i Zielonej Góry. Heyah planuje otworzyć w najbliższych tygodniach podobne punkty w kolejnych miastach. Sieć punktów sprzedaży będzie się intensywnie rozwijać, aby w jak najkrótszym czasie zaoferować jak największej liczbie sympatyków marki możliwość odwiedzenia Wysp Heyah.

    Szczegóły dotyczące Wysp Heyah można znaleźć na stronie www.heyah.pl, gdzie na bieżąco aktualizowana jest lista punktów sprzedaży.

    źródło: Heyah

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

    Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne...