Błąd w systemie billingowym P4 (operatora sieci Play) powoduje, iż należność za MMS-y jest pobierana jako opłata za transmisje danych. Błąd dotyczy niewielkiego odsetka klientów, ale lepiej sprawdzić, czy nie należy się do tego odsetka (DI).
Błąd w systemie bilingowym operatora uprzykrza życie jego użytkownikom już od zeszłego roku. Początkowo zauważono, że system obciążał konta klientów za MMS-y przychodzące w formie opłaty za transmisję danych. Potem błąd zaczął się pojawiać również przy MMS-ach wychodzących.
Rzecznik Play potwierdził występowanie błędu i stwierdził, że dotyczy on mniej niż co setnego użytkownika usług Play. Prace nad usunięciem usterki trwają i powinny zakończyć się w ciągu kilku dni. Operator przyjmuje reklamacje i zwraca pieniądze po analizie każdego przypadku.
Wszystko wskazuje na to, że problem może dotyczyć zarówno użytkowników Play Karty, jak i odbiorców usług abonamentowych. Warto sprawdzić swoje bilingi!