Kontakt z najbliższym agentem Warty stał się jeszcze prostszy. Warta umieściła wyszukiwarkę agentów w chatbocie na swoim profilu w aplikacji Facebook Messenger oraz odświeżyła narzędzie dostępne na stronie internetowej firmy. Już blisko 13 milionów Polaków w wieku 25-34 lata korzystało z aplikacji Messenger. To między innymi z myślą o nich chatbot Warty w aplikacji Facebook Messenger otrzymał nową funkcjonalność, jaką jest wyszukiwarka agentów.
Pomaga ona klientom w prosty i intuicyjny sposób zlokalizować lub skontaktować się z agentem Warty znajdującym się w najbliższej okolicy. Uzupełnia ona dotychczasowy wachlarz praktycznych rozwiązań dostępnych na profilu Warty, w tym możliwość zgłoszenia szkody, uzyskania informacji o firmie i jej produktach lub szybki kontakt z ubezpieczycielem. To pierwsze tego typu wdrożenie w branży ubezpieczeniowej w Polsce. Sama wyszukiwarka posiada prosty interface i layout ułatwiający obsługę. To nieoceniona pomoc w szybkim znalezieniu agenta, który pomoże dobrać odpowiednie ubezpieczenie.
Wraz z innowacyjną funkcjonalnością w aplikacji Facebook Messenger Warta przygotowała nowy moduł internetowej wyszukiwarki agentów, która jest dostępna na stronie internetowej. Nowe rozwiązanie opiera się na nowoczesnym silniku, który wykorzystuje najnowsze mapy Google. Prace nad wyszukiwarką zostały poprzedzone badaniami UX oraz testami A/B kilku wersji makiet graficznych. Połączenie zaawansowanych technologii i prostego, użytecznego wyglądu powiązanego z intuicyjną nawigacją sprawiło, że internauci odwiedzający stronę warta.pl otrzymali bardzo ergonomiczny i łatwy w obsłudze moduł. Dzięki niemu w krótkim czasie można bezpośrednio zadzwonić lub dotrzeć do najbliższych agentów, zawęzić wyniki do agentów specjalizujących się w konkretnych kategoriach ubezpieczeń. Istnieje również możliwość skorzystania z opcji geolokalizacji, która wytyczy trasę, jeśli zależy nam na szybkim dotarciu do agenta. Nowa wyszukiwarka została przygotowana w oparciu o technologię RWD, dzięki czemu dostosowuje się do wszystkich urządzeń mobilnych.
– Od lat stawiamy agentów w centrum naszej uwagi. Dlatego naszymi działaniami chcemy ułatwiać im kontakt z osobami poszukującymi dobrego ubezpieczenia, umożliwiać im czerpanie korzyści z cyfrowych nowości, jakie oferują współczesne technologie. Już teraz korzystają z nowoczesnego i użytecznego systemu sprzedażowego oraz platformy do przygotowywania zindywidualizowanych materiałów reklamowych. Oczywiście stale pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami ułatwiającymi budowanie i utrzymanie relacji agentów z klientami, którzy coraz chętniej i sprawniej poruszają się w cyfrowym ekosystemie. W ramach tej polityki wprowadzamy obecnie nową wyszukiwarkę agentów oraz udostępniamy taką funkcjonalność na naszym profilu w aplikacji Facebook Messenger. Tym rozwiązaniem pomagamy naszym klientom skontaktować się z agentami, wykorzystując potencjał urządzeń mobilnych – mówi Jarosław Piątkowski, wiceprezes zarządu Warty.