Adam Lemański będzie odpowiedzialny za promocję w mediach oferty filmowej kanałów własnych nc+ (rodzina programów CANAL+, Ale kino+, a także oferta serwisów VOD). Do jego zadań będzie należała koordynacja działań prowadzonych na profilach CANAL+ i Ale kino+ w mediach społecznościowych. Jednocześnie, będzie się również zajmował komunikacją PR w zakresie pakietów usług dostępnych dla klientów nc+.
– Bardzo się cieszę, że Adam wzmacnia nasz zespół. Jestem przekonany, że korzystając ze swoich doświadczeń na polu komunikacji u innych nadawców telewizyjnych, zdynamizuje działania komunikacyjne kanałów filmowych platformy nc+. Oferta filmowa jest dla nas szczególnie ważna, bo to jeden z filarów oferty nc+ dla klientów – powiedział Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR nc+.
Do jednego z pierwszych zadań będzie należało wsparcie komunikacyjne dla gali rozdania Oscarów®, której transmisja będzie dostępna na wyłączność w CANAL+. To święto światowego kina będą mogli obejrzeć wszyscy abonenci nc+, także ci, którzy na co dzień nie mają CANAL+ w swoich pakietach.
Adam Lemański jest związany z Public Relations od ponad 10 lat. Zaczynał karierę w firmie Ericsson, gdzie po kilku latach spędzonych w biurze warszawskim, zarządzał komunikacją czeskiego oddziału spółki. Po powrocie do Polski pracował w agencji Ciszewski PR (obecny MSL Group). Przez ostatnie cztery lata był związany z Discovery Networks, w którym odpowiadał za PR programowy, a także działania promocyjne i komunikacyjne dla męskich kanałów z portfolio Discovery.