Dwucyfrowy wzrost w obszarze e-commerce i konsekwentne realizowanie strategii pozwoliły holdingowi WP na osiągnięcie rekordowych przychodów. Tylko w segmencie online wyniosły one prawie 460 mln zł. Skorygowana EBITDA segmentu online za 2017 rok przekroczyła 150 mln zł. Telewizja WP została liderem oglądalności spośród stacji nadających na MUX8.
Na wyniki finansowe Wirtualnej Polski wpływ miały przede wszystkim ponadprzeciętne wzrosty spółek e-commercowych w obszarze turystyki (Wakacje, Nocowanie, eHoliday), wyposażenia wnętrz (Homebook), mody (Domodi, Allani) i usług finansowych (TotalMoney). EBITDA wakacje.pl w 2017 roku wzrosła o 39%. Skonsolidowane gotówkowe przychody ze sprzedaży wszystkich usług spółki w 2017 roku przekroczyły 423 mln zł.
-Od zakupu Wirtualnej Polski mija właśnie 5 lat. W tym czasie nasze przychody ze 150 mln zł urosły do 465 mln zł, a EBITDA z 50 mln zł do 150 mln zł. I my wszyscy w Wirtualnej Polsce jesteśmy z tego dumni – mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski.
Telewizja WP w lutym 2018 roku została liderem oglądalności wśród stacji dostępnych na MUX8 naziemnej telewizji cyfrowej. Rynkowe udziały stacji w tzw. komercyjnej grupie widzów (16-49) wyniosły 0,38%.
Do osiągnięcia rekordowego wyniku przyczynił się serial „Ucho Prezesa”, emitowany od 20 stycznia. Premierowe odcinki dwóch pierwszych sezonów w Telewizji WP oglądało średnio 163 tys. widzów, siedem najpopularniejszych odcinków przyciągnęło przed ekrany ponad 200 tys. widzów. 18 marca w Telewizji WP rozpocznie się emisja trzeciego sezonu serialu. Premiera w każdą niedzielę o godzinie 20:00.
W 2017 roku duże zmiany przeszła również aplikacja WP Pilot. Pozwoliły one na uproszczenie obsługi i zapewnienie jak najlepszej jakości kanałów TV. Oferta wygodnego i legalnego sposobu oglądania telewizji online, zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w lutym zyskała już 1,9 mln realnych użytkowników w ramach serwisu i aplikacji. Została również nagrodzona na Gali Mobility Trends i otrzymała tytuł najlepszej aplikacji B2C 2017 roku.
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych i e-commercowych. Według badania Gemius/PBI, w lutym 2018 z produktów internetowych WP korzystało już ponad 21 mln Polaków. Grupa WP jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski, który osiągnął wzrost realnych użytkowników o 800 tysięcy rok do roku. Prowadzi również serwis odpowiadający na potrzeby informacyjne i rozrywkowe młodych internautów – o2.pl oraz specjalistyczne serwisy tematyczne.