Rzeczpospolita opublikowała ranking Najcenniejszych Polskich Marek, z którego wynika, iż Play powiększył w tym roku wartość swojej marki aż o 70%. Zdaniem redakcji wartość marki w 2009 wynosiła 325,7 mln zł. W 2010 wzrosła natomiast do 555,3 mln zł. W tym samym czasie inne marki w tej kategorii traciły na wartości.
W rankingu marek według wartości Play zajmuje 22 miejsce, awans z 44. W kategorii Telekomunikacja Play jest na 3 miejscu – za Erą i Plusem. W rankingu mocy, analizowano różne kryteria m.in. świadomość marki, postrzeganą jakość, postrzeganą wartość i siłe marki. – We wszystkich kategoriach radzimy sobie całkiem dobrze w porównaniu z naszą szanowną i bardzo doświadczoną konkurencją – tak na swoim blogu pisze Marcin Gruszka Rzecznik P4 .
–Co ciekawe tak dobry wynik uzyskaliśmy przy zdecydowanie niższych wydatkach na markę. Wynika z tego, że komunikujemy efektywniej i nasza oferta jest na bardzo konkurencyjna i klienci to doceniają – dodaje Marcin Gruszka.
Wyniki finansowe za 2010 rok Play przedstawi jak co roku na specjalnej konferencji.