Xiaomi, międzynarodowa firma technologiczna, rozpoczęła współpracę z JBTS. Polska spółka odpowiedzialna będzie za dystrybucję urządzeń ekosystemowych producenta. Jest to trzeci oficjalny dystrybutor Xiaomi w Polsce. Działalność JBTS dla Xiaomi obejmie sprzedaż wyselekcjnowoanych produktów ekosystemowych oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży. Ponadto firma będzie prowadziła autoryzwaną sprzedaż online w sklepie xiaomi365.pl i w strefie klienta na Allegro.
– Xiaomi dynamicznie rozwija swoje kanały sprzedaży zarówno w segmencie stacjonarnym jak i online. W Polsce mamy już osiem autoryzowanych salonów Mi Store, sklepy online oraz szeroką sieć partnerów handlowych. JBTS jest już trzecim dystrybutorem urządzeń Xiaomi w Polsce. Jego działania będą skoncentrowane na ekosystemie Xiaomi, który ze względu na znakomity stosunek jakości do ceny, staje się coraz bardziej popularny w naszym kraju. Wierzę, że współpraca z JBTS przyczyni się do jeszcze większej rozpoznawalności marki Xiaomi w Polsce – mówi Marcin Szczepankowski, GTM, Xiaomi Technology Polska.
– Aktualnie na chińskim rynku dostępnych jest ponad 2000 świetnych produktów ekosystemu Xiaomi dedykowanych każdej dziedzinie życia – od oczyszczaczy powietrza po pojazdy segway, w tym pełna gama nowoczesnego inteligentnego sprzętu gospodarstwa domowego oraz elektronicznych akcesoriów i gadżetów. Bardzo cieszymy się, że możemy pracować z marką Xiaomi w Polsce. Naszym celem jest stałe powiększanie jej portfolio na naszym rynku – mówi Jakub Tomasiczek, Dyrektor Generalny JBTS.
Oferta produktów marki Xiaomi dostępnych na polskim rynku sukcesywnie się powiększa. Obecnie, oprócz telefonów, klienci mogą kupić ponad 100 urządzeń ekosystemowych m.in. elektryczne hulajnogi, nineboty, smartwatche czy inteligentne czujniki. Za dystrybucję wszystkich produktów Xiaomi w Polsce odpowiadają: Grupa Roseville (Also HOLDING) oraz Ingram Micro. Urządzenia sygnowane logo Mi dostępne są we wszystkich większych sieciach handlowych i platformach internetowych.
W Polsce jest osiem autoryzowanych Mi Store: po dwa w Warszawie (Centrum Handlowe Arkadia oraz Galeria Młociny) i Krakowie (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska) oraz po jednym we Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki), w Poznaniu (Centrum Posnania), Katowicach (Galeria Katowicka) i Gdyni (Centrum Riviera). W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie kolejnych punktów.