Wystarczy spojrzeć na ranking, który stworzył portal callcenternews.pl, zajmujący się zagadnieniami obsługi klienta i telesprzedażą. Na liście znalazło się 25 najważniejszych postaci z branży customer care. Jedną z osób, która wywiera wpływ na funkcjonowanie tego obszaru jest Prezes Zarządu Alfavox Sp. z o.o., Janusz Tomiczek. Lista zaprezentowana przez portal callcenternews.pl prezentuje ekspertów, influencerów i trendsetterów ze środowiska call center z olbrzymim
doświadczeniem i szerokim spojrzeniem na wyzwania branży. W rankingu oprócz Prezesa Zarządu Alfavox Sp. z o.o. Janusza Tomiczka, znaleźli się również Maciej Wielkopolan – wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego SMB, Magdalena Grzelak – Chief Marketing Officer, Call Center Inter Galactica, Marek Szul – Country Manager, Transcom Worldwide Poland.
– To ogromne wyróżnienie dla mnie i dla całej firmy, ale również odpowiedzialność, która się z tym wiąże. Jest to też powód do dumy, że wieloletnia praca zespołu Alfavox została dostrzeżona i doceniona. Daje nam to ogromną motywację do dalszego rozwoju – mówi Janusz Tomiczek, Prezes Alfavox.
Janusz Tomiczek posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania wieloosobowymi zespołami, tworzącymi i realizującymi projekty teleinformatyczne dla międzynarodowych klientów działających w branży telekomunikacyjnej, finansowo-bankowej, ubezpieczeniowej, medycznej, energetycznej i administracyjnej. Był odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań, weryfikowanie potrzeb rynku, wspieranie procesów sprzedażowych i presale’owych, w tym także udział w pracach R&D w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii. Obecnie jest odpowiedzialny za wizję i rozwój firmy, strategię sprzedażową i marketingową, rozwój kanału sprzedażowego oraz komunikację z partnerami krajowymi i zagranicznymi.