Od 4 grudnia klienci T‑Mobile mogą dodać do swoich rachunków za telefon płatności za zakupy w App Store, Apple Music, Apple TV, Apple Books czy za usługę przechowywania iCloud. T-Mobile postanowiło wprowadzić tę bezpieczną i uniwersalną metodę płatności, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rozwiązania cyfrowe i rozrywkę. Po aktywowaniu usługi przez T‑Mobile wszystkie przyszłe zakupy realizowane przy użyciu Apple ID klienta będą automatycznie naliczane do comiesięcznego rachunku za telefon.
Jak to działa: dokonywanie płatności do rachunku za telefon (carrier billing)
Aktywacja usługi „carrier billing” jest niezwykle prosta i zajmuje zaledwie kilka chwil. Klienci T- Mobile posiadający nowe lub istniejące Apple ID mogą w ustawieniach konta na App Store, iCloud oraz w aplikacjach Apple Music, Apple Books lub Apple TV wskazać jako metodę płatności opcję „telefon komórkowy” – i to z poziomu dowolnego urządzania: swojego iPhone’a, iPada, odtwarzacza iPod touch, a także Maca lub w iTunes z komputera stacjonarnego.
Po aktywowaniu usługi przez T‑Mobile wszystkie przyszłe zakupy realizowane przy użyciu Apple ID klienta będą automatycznie naliczane do comiesięcznego rachunku za telefon.
Nowa opcja dokonywania płatności zostanie automatycznie skonfigurowana z usługą T- Mobile, dzięki czemu zakup muzyki, aplikacji, książki, usługi iCloud czy innych produktów Apple będzie dostępny za jednym dotknięciem. Co ważne, metoda zapewnia nie tylko prostotę rozliczeń, ale również bezpieczeństwo danych – żadne informacje osobiste nie będą bowiem udostępniane stronom trzecim.