Zakończyła się już trzecia odsłona wspólnej promocji mPay i Mastercard, dzięki której pasażerowie w kilkudziesięciu polskich miastach mogli kupować bilety komunikacji miejskiej za symboliczną złotówkę. Celem akcji było propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych. Dzięki aplikacji mPay bilety są zawsze pod ręką. W puli najnowszej odsłony promocji znalazło się 80 tys. biletów za 1 zł.
Jedynym warunkiem korzystania z tańszych przejazdów było kupowanie biletów przy użyciu aplikacji mPay i karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. W promocji można było uczestniczyć wielokrotnie, kupując taniej bilety jednorazowe lub czasowe do 90 minut o wartości od 1,10 zł do 5 zł.
Z tańszych przejazdów można było korzystać we wszystkich miastach, w których mPay obsługuje sprzedaż mobilnych biletów komunikacji miejskiej. Nowością w trzeciej odsłoniepromocji była jej dostępność także nad morzem. Na początku grudnia do aplikacji mPay trafiły bilety Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej (MZKZG), które obowiązują w komunikacji miejskiej organizowanej przez ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni oraz MZK Wejherowo. Można z nich korzystać na obszarze Trójmiasta oraz kilkunastu innych miejscowości zlokalizowanych w rejonie Zatoki Gdańskiej (np. w Wejherowie, Redzie, Rumi, Pruszczu Gdańskim czy Kosakowie).