Multimedialny operator sieci Play udostępnił swoim klientom możliwość sprawdzenia stanu swojego konta w Play prosto ze swojej komórki w mobilnej wersji serwisu Play24. Abonenci i użytkownicy Play nie będą musieli pamiętać ani krótkich kodów ani logować się z komputera do Play24 na stronie internetowej.
Teraz wystarczy, że wejdą w telefonie do zakładki Playnet i wybiorą Play24 WAP w sekcji „Polecamy” lub wpiszą bezpośrednio adres wap.24.playmobile.pl.
Dodatkowo dzięki nowemu serwisowi Klienci indywidualni posiadający taryfy Play Abonament mogą sprawdzić informacje o ostatnio wystawionych fakturach, zarejestrowanej wpłacie, czy też stanu rozliczeń za faktury.
Serwis został specjalnie przygotowany dla urządzeń mobilnych, aby ładował się maksymalnie szybko, a ilość przesłanych danych była minimalna. W większości przypadków przy sprawdzeniu stanu konta oraz informacji o fakturach konsumuje on jedynie od 20 kB do 40 kB transferu danych (w zależności od modelu telefonu).
W niedługim czasie nowy mobilny serwis Play24 zostanie wzbogacony o nowe funkcje m.in. będzie można aktywować usługi i pakiety obniżające koszty, przejrzeć prostą historię ostatnich połączeń czy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Play.