Kuba Wojewódzki ponownie testuje zasięg PLAY! 3 sierpnia rozpoczyna się druga odsłona kampanii wizerunkowej, komunikującej rozszerzony zasięg sieci Play. Jej twarzą, jak poprzednio jest znany showman, dziennikarz i satyryk Kuba Wojewódzki. Wspólnie z Play kampanię przygotowała agencja Grey Group. Kuba testuje zasięg sieci Play w wakacyjnej scenerii nad polskim morzem. W niewyjaśnionych okolicznościach nasz bohater budzi się na pustkowiu.
Żar leje się z nieba, a jedyna butelka z wodą jest zatrzaśnięta w aucie. Wyrusza więc na poszukiwanie pomocy, ale że historia lubi się powtarzać dalsze losy nie toczą się po jego myśli. Okazuje się bowiem, że po raz kolejny Play dociera dalej niż Wojewódzki.
Głównym zadaniem kampanii jest poinformowanie, że teraz wszyscy Klienci Play mogą korzystać z zasięgu trzech sieci komórkowych. Dzięki używaniu nadajników sieci własnej oraz dwóch partnerów roamingowych, Play oferuje największy zasięg wśród operatorów sieci komórkowej.