T-Mobile na kartę dla swoich klientów przygotował wspaniały prezent – bezpłatne mobilne biuro obsługi MiBOA. Dzięki niemu klienci będą zawsze on-line ze stanem swojego konta oraz aktywnymi usługami. Użytkownicy T-Mobile na kartę zyskali mobilne biuro obsługi, które jest zawsze pod ręką, można z niego korzystać w dowolnym momencie i całkowicie bezpłatnie, dzięki wprowadzeniu przez operatora specjalnej aplikacji i strony do obsługi usług przedpłaconych.
Operator zadbał o komfort dostępu do mobilnego biura obsługi – korzystając z sieci operatora nie jest wymagane logowanie oraz nie jest naliczana opłata za transfer danych. W ten sposób korzystanie z mobilnego biura obsługi jest całkowicie bezpłatne dla klientów T-Mobile na kartę.
W mobilnym biurze obsługi użytkownicy taryf Happy, Hot oraz Nowy Tak Tak w T-Mobile na kartę mogą bezpłatnie sprawdzić stan swojego konta oraz ilość minut, SMS-ów oraz MB dostępnych w aktywnych pakietach, mogą również dokonać zmiany swojej taryfy na Frii. Klienci najnowszych taryf Frii mają możliwość pełnego zarządzania swoim kontem – oprócz sprawdzania stanu konta mogą również aktywować pakiety minut, SMS-ów, paczki internetowe a także inne dostępne w ramach taryfy usługi.
Z mobilnego biura obsługi można korzystać na stronie miboa.pl lub po pobraniu aplikacji MiBOA. Z rozwiązania dostępnego na stronie miboa mogą korzystać użytkownicy smartfonów jak również zwykłych telefonów z pełną obsługą html v4, css3 i javascript. Aplikacja na smartfony jest dostępna dla systemu Android od 6 grudnia, a dla iOS po 20 grudnia br.