ING Lease zachęca klientów do zdalnej obsługi umów leasingu. Systemy bankowości internetowej Moje ING i ING Business oraz Portal Klienta ING Lease umożliwiają załatwienie większości spraw szybko, wygodnie i bez wychodzenia z domu. Moje ING, ING Business i Portal Klienta dostosowują się do urządzenia, którego klient używa oferując te same funkcjonalności, w podobny sposób. Wystarczy przeglądarka internetowa.
– W obecnej sytuacji bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem. Nigdy wcześniej pozostanie w domu nie było tak ważne. Jednak zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie firmy w tak niecodziennych okolicznościach może okazać się sporym wyzwaniem. Dlatego zachęcamy klientów do korzystania z rozwiązań zdalnych, dzięki którym mogą załatwić wszystkie niezbędne sprawy bez wychodzenia z domu – mówi Ewa Łuniewska, Prezes Zarządu ING Lease.
W systemach bankowości internetowej i mobilnej Moje ING oraz ING Business, a także przez Portal Klienta ING Lease, klienci szybko i wygodnie mogą:
- sprawdzić szczegółowe informacje o umowach leasingowych;
- sprawdzić faktury wraz z informacją o ich statusie (zapłacona/ niezapłacona/ przeterminowana);
- sprawdzić rozliczenie swoich wpłat do ING Lease;
- pobrać harmonogram do każdej umowy;
- sprawdzić numery polis ubezpieczeniowych do każdej umowy;
- złożyć wniosek dotyczący zmian w umowie;
- złożyć wniosek dotyczący przedmiotu leasingu, np. związany z montażem haka lub instalacji gazowej w pojeździe;
- zlecić w Portalu Klienta wystawienie duplikatu faktury.
A w przypadku potrzeby nowego finansowania, klienci mogą samodzielnie złożyć wniosek o nowe finansowanie w systemie Moje ING oraz ING Business.
Rozwiązania zostały stworzone z myślą o wygodzie użytkowników, a system intuicyjnie prowadzi przez każdy etap procesu. Dodatkowo, zostały przygotowane dedykowane instrukcje, które pokazują jak się poruszać w systemie:
- Moje ING
- ING Business
- Portal Klienta
Moje ING, ING Business i Portal Klienta dostosowują się do urządzenia, którego klient używa oferując te same funkcjonalności, w podobny sposób. Wystarczy przeglądarka internetowa.
Dodatkowo Moje ING oraz ING Business są dostępne w postaci aplikacji mobilnej, dzięki której klienci mają podgląd do swoich finansów zawsze pod ręką.