Do sprzedaży w sieciach handlowych Selgros, Saturn, Media Markt oraz wybranych sklepów PSB Mrówka i Bricomarche trafiły lampy LED marki Toshiba z linii oświetlenia konsumenckiego. Wyróżniają je jakość wykonania, gwarancja bezpieczeństwa oraz parametry zdrowotne. Wśród aktualnie dostępnych produktów znalazły się przede wszystkim zamienniki klasycznych źródeł światła. Zdrowe LED-owe zamienniki tradycyjnej żarówki oraz halogenów dostępne są od maja tego roku.
Wszystkie produkty działają na diodach LED ze specjalnym układem optycznym, które emitują światło przyjazne dla oka. Ich główne atuty to zdrowie, bezpieczeństwo, energooszczędność oraz atrakcyjna cena.
Najtańszy z nich to lampa LED w kształcie klasycznej bańki o mocy 5,5W (zamiennik dla 40W), a najdroższa to tzw. duża bańka o mocy 15 W (zamiennik 100W).
– Z naszych badań wynika, że o zakupie w największym stopniu decyduje cena. Nasza jest przystępna. Za podstawowy zamiennik żarówki klient zapłaci około 15 złotych. Ta różnica w cenie pomiędzy LED, a klasyczną żarówką zwraca się z nawiązką przy kolejnych rachunkach za energię elektryczną. I co najważniejsze, oprócz oszczędności zyskujemy zdrowe i bezpieczne światło dla naszych oczu – przekonuje Grzegorz Kurzydłowski, CEO CO-Unity, wyłącznego przedstawiciela producenta oświetlenia marki Toshiba.
Energooszczędne systemy świetlne LED marki Toshiba to zdrowa i atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych rozwiązań. Produkty japońskiej marki nie zawierają rtęci i przyczyniają się do znacznej redukcji CO2, w stosunku do innych dostępnych na rynku rozwiązań oświetleniowych.
Dobrej jakości źródła LED:
- nie migają – są bezpieczne dla oczu,
- generują bezpieczną ilość światła niebieskiego,
- nie emitują światła UV i IR,
- posiadają 2-letnią gwarancję producenta,
- działają do 100 tys. godzin bez konserwacji,
- zużywają do 86 proc. mniej energii niż żarówki,
- są odporne na wstrząsy i wibracje,
- mogą zmniejszyć emisję CO2 o 86 proc. w porównaniu do lamp żarowych,
- świecą w 100% od razu po włączeniu.
– Dziś klienci stojący przed półką mierzą się z trudną decyzją. Przy wyborze oświetlenia muszą wziąć pod uwagę wiele czynników. Chcemy ułatwić ten proces i wesprzeć użytkownika wiedzą popartą wieloletnim doświadczeniem. Dlatego nasze opakowania zaprojektowaliśmy tak, by były czytelne. Klient znajdzie na nich przejrzysty przewodnik po parametrach oraz komplet informacji, na podstawie których w łatwy sposób oceni, czy dany produkt spełni jego oczekiwania – podsumowuje Grzegorz Kurzydłowski.
Poza linią oświetlenia konsumenckiego marki Toshiba, na polski rynek trafią także rozwiązania japońskiej marki przeznaczone dla sektora publicznego i rolnego.