Wystartowała nowa kampania promocyjna Cyfrowego Polsatu zachęcająca do zakupu „Zestawu Rodzinnego” zapewniającego bogactwo kanałów telewizyjnych oraz dostęp do szybkiego Internetu dla całej rodziny w cenie pakietu telewizyjnego. Na sezon wakacyjny Cyfrowy Polsat przygotował nową ofertę promocyjną dla przyszłych abonentów i ich rodzin. „Zestaw Rodzinny”, to 6 miesięcy telewizji bez opłat, dekodery od złotówki, drugi dekoder z pakietem Rodzinnym HD w atrakcyjnej cenie.
Główny dekoder w „Zestawie Rodzinnym” zapewnia dostęp do pakietu Familijnego HD oraz dwóch pakietów dodatkowych – Sport HD i Extra HD, a to wszystko przez 6 pierwszych miesięcy bez opłat. Za 9,90 złotych miesięcznie można cieszyć się dodatkowym pakietem Rodzinnym HD oferowanym w ramach drugiego dekodera dla domu. Pakiet Rodzinny HD składa się z 28 kanałów, w tym kilku HD i daje możliwość śledzenia kluczowych programów informacyjnych, najważniejszych wydarzeń sportowych, najbardziej popularnych filmów i seriali, znanych serii edukacyjnych czy ulubionych reality shows. Dekodery w ramach letniej promocji dostępne są już od 1 zł.
Operator nie zapomniał także o wymagającej młodzieży, która wszelkich nowinek szuka głównie w Internecie, a w okresie letnim przybywa jej wolnego czasu na surfowanie w sieci. Właśnie dlatego „Zestaw Rodzinny” w cenie opłaty abonamentowej za telewizję zapewnia także dostęp do superszybkiego, mobilnego Internetu HSPA+.
Kampania telewizyjna promująca „Zestaw Rodzinny” będzie prowadzona do 3 lipca br. na antenach stacji Telewizji Polsat – Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat2, Polsat News, Polsat Film, Polsat Play, Polsat Cafe – TV4, TV Biznes, TV Puls, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN i na pozostałych kanałach tematycznych Grupy ITI. Spoty radiowe będzie można usłyszeć w rozgłośniach RMF, RMF Classic, RMF Maxx, Radio ZET, Planeta FM, Radio PiN, Roxy FM i Złote Przeboje. Działania reklamowe w Internecie obejmą interaktywną telewizję internetową ipla oraz główne wyszukiwarki.
Kreację kampanii przygotował dział marketingu Cyfrowego Polsatu, za produkcję odpowiadało studio Nextmedia, a media zakupił dom mediowy PHD Media Direction.