Główny Sztab 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy otrzymał zestawy słuchawkowe firmy Jabra. Urządzenia zapewniły sprawną komunikację między operatorami, którzy obsługiwali Licytację Najbardziej Hojnych Darczyńców, a osobami, które chciały wziąć udział w licytacji i wesprzeć darowizną Fundację podczas 25. Finału WOŚP. Aby zapewnić dobre warunki pracy konsultantów, którzy obsługiwali Licytację Najbardziej Hojnych Darczyńców w trakcie 25. Finału Wielkiej Orkiestry
Świątecznej Pomocy, firma Atende wyszła z propozycją przekazania 20 profesjonalnych zestawów słuchawkowych Jabra BIZ Duo 2300.
Dostarczenie wysokiej jakości sprzętu do obsługi dzwoniących do Fundacji uczestników licytacji było szczególnie ważne. Wynikało z konieczności zapewnienia efektywnego serwisu, a także ze specyfiki pomieszczenia, w którym zorganizowano sztab główny akcji – studia telewizyjnego mieszczącego się przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Ze względu na panujący tam hałas, nasilający się podczas wejść antenowych, udostępniony sprzęt musiał być najwyższej jakości.
– W związku ze zbliżającym się 25. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy chcieliśmy zapewnić pracownikom Centrum Kontaktowego Fundacji wysoki komfort pracy. Wiemy z doświadczenia, że w centrach telefonicznych jest na ogół dość głośno, dlatego pracujące tam osoby potrzebują najbardziej efektywnych rozwiązań, które sprostają w tych trudnych warunkach i zapewnią wysoki standard połączeń. Aby osiągnąć założony cel, zwróciliśmy się do Veracomp z prośbą o wsparcie – powiedział Mariusz Mierzejewski, senior project manager w Atende.
Profesjonalny zestaw słuchawkowy wysokiej jakości
Jabra BIZ 2300 Duo to profesjonalny zestaw słuchawkowy przeznaczony dla pracowników centrów kontaktowych. Wyposażono go w wysokiej jakości głośniki, które zmniejszają niepożądany hałas, technologię dźwięku HD oraz specjalnie zaprojektowany mikrofon redukujący uciążliwe dźwięki spowodowane oddechem konsultanta i szumem otoczenia. Aby zapewnić jak najwyższą wygodę korzystania z zestawu, mikrofon zainstalowano na regulowanym wysięgniku, dzięki czemu każdy konsultant może dopasować jego położenie do indywidualnych potrzeb.
Jabra BIZ 2300 Duo waży zaledwie 68 g i posiada wytrzymałą konstrukcję, która idealnie sprawdzi się podczas intensywnej eksploatacji w centrach kontaktowych. Do produkcji zestawu wykorzystano wysokiej jakości materiały, które gwarantują długotrwałą eksploatację, a w konsekwencji niższe koszty całkowite posiadania.
Rozwiązanie zapewniające wygodną pracę
Dzięki zastosowaniu słuchawek Jabra, sztab główny 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mógł korzystać z profesjonalnego rozwiązania, które gwarantuje konsultantom wysoki komfort pracy. Nowoczesne zestawy producenta stanowiły także gwarancję efektywnej obsługi dzwoniących w trakcie najwyższego obciążenia telefonii IP wykorzystywanej przez Fundację.
– Zestawy słuchawkowe firmy Jabra to profesjonalne rozwiązania zapewniające pracownikom Call Center wysoki komfort pracy. Produkty z serii BIZ stworzono w oparciu o ich codzienne doświadczenia dzięki czemu doskonale odzwierciedlają potrzeby konsultantów. Długotrwałe użytkowanie słuchawek nie wywołuje dyskomfortu, a zastosowana w nich technologia, w połączeniu z wysokiej jakości materiałami, poprawiają efektywność pracy, co następnie przekłada się na poziom zadowolenia klientów – powiedział Jacek Kalczyński, product manager w Veracomp.
– Przekazane zestawy słuchawkowe wykonały swoje zadanie, poprawiając komfort pracy operatorów w trudnych i niesprzyjających warunkach jakie panowały w studiu telewizyjnym. Znacząco ułatwiły im wykonywanie obowiązków i pomogły w bardzo ważnej części finałowego planu dnia. Operatorzy chwalili je za wysoki poziom wykonania oraz dobrą jakość dźwięku – skomentował Andrzej Gałczyński, specjalista ds. informatyki w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.
Zestawy słuchawkowe Jabra użyto podczas 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbył się 15 stycznia 2017 r. Dzięki nim, w godzinach od 7:00 do 23.59, przeprowadzono setki rozmów telefonicznych, w szczególności dotyczących finałowych licytacji, które przyniosły efekt w postaci znaczącego wsparcia dla realizacji celu zbiórki. Propozycję przekazania zestawów słuchawkowych zainicjowała firma Atente, odpowiedzialna za koordynację prac IT podczas Finału WOŚP, a dostarczył je Veracomp – dystrybutor z wartością dodaną (VAD).