Call Center Poland podpisała umowę na kompleksową obsługę telekomunikacyjną z firmą ZigZag. W ramach umowy ZigZag zostaje wyłącznym dostawcą na okres 36 miesięcy usług: telefonii stacjonarnej, dostępu do sieci Internet, łącz transmisji danych, usług sieci inteligentnych (numeracja 0-800 i 0-801…)oraz zarządzania flotą kart SIM.
Oferta ZigZaga została wybrana w przetargu, w którym uczestniczyło 5 firm telekomunikacyjnych. Najważniejszym kryterium była optymalizacja kosztów ruchu telekomunikacyjnego oraz elastyczność w dostarczaniu nowych usług, którą wymusza duża dynamika zmian w projektach prowadzonych przez outsourcingowe call center. Ponadto ZigZag wprowadził pełną redundancję łączy telekomunikacyjnych i dostępu do Internetu, gwarantując tym samym ciągłość działania usług na poziomie 99,7%. Warto podkreślić, że zespół opiekujący się platformą call center w ZigZag posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze tego typu usług i zna doskonale specyfikę i charakter działania firm z branży contact center.
Szacuje się, ze podpisana umowa pozwoli na oszczędności w kosztach telekomunikacji rzędu 30% w skali roku.
–Umowa ta potwierdza nasze kompetencje w zakresie obsługi podmiotów z branży call center – powiedział Prezes Zarządu ZigZag, Vladimir Bogdanov. – Wiadomo, że najniższa cena nie zawsze jest gwarantem jakości, a podmioty z branży contact center są bardzo uczulone na jakość usług. Dobór odpowiedniej infrastruktury do skali prowadzonych projektów, wielkości call center, rodzaju projektu jaki przez taką spółkę jest prowadzony – to są kluczowe zagadnienia, które wpływają na stabilną pracę. Cieszę, że nasze doświadczenie w tym zakresie zostało docenione i ZigZag pozyskał ten kontrakt. Oprócz posiadania kolejnego prestiżowego Klienta, dla ZigZag umowa ta zapewnia dalszą stabilizację finansową po wyjściu ze struktur Internet Group. Dzięki podpisanej umowie nasze spółki call center uzyskują optymalizację kosztów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych oraz gwarancję stałego dopasowania tych kosztów do zmieniających się warunków rynkowych. Ma to na celu zapewnienie przewagi konkurencyjnej. ZigZag zapewnia także możliwość indywidualnego kształtowania kosztów dla konkretnego projektu, jeśli jego specyfika będzie tego wymagała.
Jednocześnie dział Telecom Solutions by Call Center Poland, zajmujący się optymalizacją kosztów telekomunikacyjnych, nadal oferuje klientom usługi teleoperatorskie.