Drugiego kwietnia 2008 roku podczas Gali, towarzyszącej Sympozjum Świata Telekomunikacji zostały przyznane „Złote Anteny”, nagrody dla branży telekomunikacyjnej. Firma Sferia została laureatem i otrzymała pierwszą nagrodę w kategorii „Kampania promocyjna roku”.
Firma Sferia otrzymała nagrodę za kampanię promocyjną „Rodzina nie płaci”, która to wykorzystywała motywy gangsterskie z filmów takich jak „Ojciec Chrzestny” czy „Żądło”. W uzasadnieniu kapituła podała – „Kampania otrzymuje nagrodę za mroczny mafijny klimat, poczucie humoru oraz duży profesjonalizm”.
Jestem bardzo dumny, że cały trud włożony w przygotowanie tej kampanii został zwieńczony właśnie tą nagrodą. Jak widać ciężka praca oraz postać Dona Vito Corleone to gwarancja sukcesu – powiedział odbierający statuetkę Artur Maćkowiak, Dyrektor Strategii i Rozwoju sieci Sferia.
Złote Anteny zostały przyznane już po raz dziesiąty. Nagrody i wyróżnienia przyznawane są firmom telekomunikacyjnym, oferującym innowacyjne i ekonomiczne rozwiązania w dziedzinie telekomunikacji w ostatnich dwunastu miesiącach. Konkurs ma na celu uhonorowanie ludzi, popularyzację najciekawszych produktów i rozwiązań w telekomunikacji, a w szczególności promocję polskiej myśli technicznej. Nagrody przyznaje niezależna kapituła.
Dziękuję wszystkim naszym partnerom, którzy przyczynili się do tego sukcesu. W szczególności agencji reklamowej Opus B oraz Agencji FIRST Public Relations – powiedziała po Gali Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.