Dwoma Złotymi Antenami nagrodzono projekty realizowane przez Orange Polska podczas wczorajszej (27 marca) Gali Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Promocję produktów i usług z udziałem Serca i Rozumu uznano za najlepszą kampanię promocyjną, a spółka NetWorkS!, której współwłaścicielem jest Orange Polska, została Firmą Roku. Serce i Rozum, niezwykle popularni bohaterowie kampanii promujących usługi Orange Polska, zgromadzili na swoim profilu na Facebooku już prawie 1.9 mln fanów.
Spoty reklamowe z ich udziałem wyświetlono prawie 20 mln razy na YouTube. W 2012 roku, oprócz kampanii dotyczących produktów i usług, Serce i Rozum wystąpili także w kampanii wizerunkowej wspierającej rebranding usług stacjonarnych TP na Orange. Prócz tegorocznej Złotej Anteny, kampanie z Sercem i Rozumem zdobyły wiele innych nagród, w tym Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE.
Złotą Antenę w kategorii Firma roku otrzymała spółka NetWorkS! – wspólny projekt PTK Centertel i Polskiej Telefonii Cyfrowej, polegający na współwykorzystywaniu radiowych sieci dostępowych. Celem współpracy jest stworzenie najwyższej klasy sieci komórkowych w Polsce, a w konsekwencji widoczna poprawa jakości świadczonych usług i zwiększenie ich zasięgu. To już kolejne wyróżnienie przyznane tej firmie przez Kapitułę Konkursu Złotych i Kryształowych Anten. W ubiegłym roku otrzymała wyróżnienie w kategorii „Najbardziej Obiecująca Firma Roku”.
Konkurs Złotych Aten Świata Telekomunikacji odbywa się co roku w ramach Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Ma na celu wyróżnianie i prezentację osób, które w sposób szczególny przyczyniają się do rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, dostarczając nowe rozwiązania i produkty. W tym roku odbyła się już piętnasta edycja konkursu.
Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów jest jednym z kluczowych wydarzeń rynku telekomunikacyjnego i mediów w Polsce. Jest forum dyskusyjnym pomiędzy przedstawicielami sektora prywatnego i państwowego oraz doskonałą platformą dialogu dotyczącego przyszłości rynku telekomunikacyjnego w Polsce.