Agencja Brain odpowiedzialna za komunikację reklamową marki i produktów PLAY została wyróżniona prestiżowymi nagrodami w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy „Złote Orły”.
Jury złożone z przedstawicieli świata reklamy i sztuki przyznało 30 statuetek. Agencja Brain otrzymała nagrodę GRAND PRIX za kampanię reklamową wprowadzającą markę PLAY na rynek. Jurorzy wyróżnili również sam projekt logo PLAY nagradzając go „Złotym Orłem”.
„Patrząc na nasze wyniki i rozwój firmy jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów kampanii – komentuje szef marketingu PLAY Jacek Hensler – Warto było postawić na tak wyraziste i innowacyjne podejście do komunikacji usług telekomunikacyjnych”.
Dodatkowo do agencji Brain powędrowały dwa wyróżnienia za reklamy przygotowane dla multimedialnego operatora telefonii komórkowej PLAY:
- w kategorii FILM/TELEKOMUNIKACJA za „Nie żałuj marnej 9-tki”
- w kategorii DRUK/TELEKOMUNIKACJA za „Kiss me baby”
Zespołowi z agencji Brain został także przyznany tytuł Art Directora Roku . Statuetkę wręczono Asiyi Malinowskiej, Annie Łoskiewicz oraz Agnieszce Kruk, które na stałe współpracują z PLAY.