ZTE, globalny producent i dostawca nowoczesnych rozwiązań dla firm telekomunikacyjnych, dostrzegając potencjał rynku pozaoperatorskiego, wprowadza smartfona Blade G do sieci retail. Flagowy model segmentu budżetowego znajdzie się na sklepowej półce już w czwartym kwartale. 4.5-calowy rozmiar wyświetlacza zapewnia optymalne wrażenia podczas oglądania filmów prezentowanych w rozdzielczości 854×480 pikseli, zaś pomocnicza funkcja HD audio tworzy odpowiednią
akustykę w trakcie odtwarzania multimediów.
– Otwieramy się na różnorodne potrzeby klientów, dlatego nawiązaliśmy współpracę z partnerami z segmentu detalicznego, aby zaoferować naszego nowego smartfona wszystkim tym, którzy nie chcą się wiązać zobowiązaniem abonamentowym – wyjaśnia Zhao Xuzhuo, kierownik sprzedaży terminali w ZTE Poland.
Smartfon posiadający wydajny procesor z dwoma rdzeniami taktowanymi zegarem 1.1GHz, stabilnie i płynnie kontroluje działanie nawet bardzo wymagających aplikacji. Szybką wymianę danych między urządzeniami oferuje wbudowany moduł Bluetooth w standardzie 3.0, a odbiornik A-GPS umożliwia korzystanie z funkcji nawigacyjnych i geolokalizacyjnych. Dostęp do mobilnego internetu pozwala na pobieranie pakietów z prędkością do 7.2MB/s i wysyłanie na poziomie 5.76Mb/s. Producent wyposażył smartfona w dwie kamery – frontową do wideo rozmów i główną o matrycy 5MPx z przydatnym fleszem i autofokusem. Obudowa modelu Blade G wykonana jest z dobrze spasowanych komponentów, a przemyślany design konstrukcji nadaje jej kompaktowego charakteru.