Firma ZTE Poland, globalny producent i dostawca nowoczesnych rozwiązań dla firm telekomunikacyjnych, od października 2011 roku rozpoczęła współpracę public relations z agencją 4 Publicity. 4 Publicity przygotuje spójną strategię działań komunikacyjnych. Zadaniem agencji będzie prowadzenie działań media relations, e-pr, działań promocyjnych, komunikacji wewnętrznej oraz BTL. Firma ZTE Poland wybrała agencję w drodze przetargu.
– ZTE to globalna firma, która ma oddziały w 107 krajach. W Europie prowadzone są działania public relations, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i we Włoszech, teraz czas również na Polskę. Ponadto monitorujemy media na Węgrzech, w Hiszpanii, Rumunii czy Czechach. W związku z rozwojem firmy na polskim rynku, w drugiej połowie tego roku, korporacja podjęła decyzję o zatrudnieniu agencji PR, która zwiększy rozpoznawalność wizerunku firmy. Procedurę przetargową wygrała ostatecznie agencja 4 Publicity, która wcześniej współpracowała z ZTE, zna firmę oraz ma doświadczenie w obsłudze klientów w branży telekomunikacyjnej – powiedziała Karolina Dzienia, PR Specialist ZTE Poland.
– Mieliśmy już okazję współpracować z ZTE Poland, dlatego jest nam niezmiernie miło, że firma znów skorzysta z naszych usług. W portfolio produktów ZTE znajdują się, m.in. telefony komórkowe, modemy do bezprzewodowego odbioru internetu oraz rozwiązania sieciowe – produkty skierowane zarówno dla firm, jak i indywidualnych klientów, dlatego komunikacja będzie odbywać się wielotorowo. Ponadto ZTE to firma odpowiedzialna społecznie, która w 2010 wsparła ofiary trzęsienia ziemi na Thaiti czy wyposażyła laboratorium na Politechnice Warszawskiej, dlatego z przyjemnością będziemy informować media o nowych działaniach i produktach ZTE – powiedziała Magdalena Cieślak, dyrektor agencji 4 Publicity.