czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    ZyXEL poszerza zakres usługi Next Business Day (NBD) dla wymiany produktów

    Zobacz również

    ZyXEL doskonale rozumie priorytetowe znaczenie, jakie ma dla firm wyposażenie sieciowe oraz wpływ ciągłości pracy sieci na funkcjonowanie biznesu. Aby mieć pewność, że oferowane produkty są niezawodne i spełniają wymagania klientów, firma nieustannie analizuje procedury produkcyjne. W celu zminimalizowania stresu związanego z awariami urządzeń, ZyXEL zdefiniował dwa poziomy usługi wymiany dostosowane do produktów biznesowych.

    - Reklama -

    Jest zrozumiałe, że czasem coś może pójść nie tak i dlatego firma zdefiniowała zakres usług gwarancyjnych, które spełnią wymagania wszystkich klientów. W przypadku wystąpienia awarii sprzętowej urządzenia marki ZyXEL, zaawansowane usługi wymiany umożliwiają błyskawiczną reakcję i zminimalizowanie efektów awarii. Wpływa to na ograniczenie kosztów i ułatwia klientom szybkie rozwiązywanie problemów.

    Usługa obejmuje wszystkie produkty zawarte w sekcji SMB na lokalnych internetowych stronach ZyXELa. Decyzja o wyborze poziomu usługi powinna być zadeklarowana przez klientów. Dlatego oferowana jest możliwość wyboru pomiędzy dwoma opcjami:

    Next Business Day Shipment (NBDS)
    Ta usługa jest bezpłatna i obejmuje wszystkie profesjonalne produkty sieciowe marki ZyXEL oraz urządzenia biznesowe SMB. Serwis ZyXELa oraz firmy pośredniczące wysyłają odpowiedni produkt zamienny z centrum serwisowego następnego dnia roboczego po odnotowaniu i zaakceptowaniu usterki. Po otrzymaniu sprawnego urządzenia wystarczy odesłać uszkodzony produkt.

    Next Business Day Delivery (NBDD)
    Oprócz usługi bezpłatnej ZyXEL oferuje również usługę płatną Next Business Day Delivery Service(NBDD), która obejmuje najważniejsze produkty sieciowe. Aby uruchomić tę usługę wystarczy zakupić licencję i połączyć ją z rejestrowanym urządzeniem. W chwili wystąpienia usterki ZyXEL gwarantuje wysyłkę produktu zastępczego w tym samym dniu roboczym, w którym zgłoszona zostanie awaria.

    Zachęcamy wszystkich klientów do rejestrowania swoich produktów, ponieważ dzięki temu mamy pewność, że oferujemy odpowiednie usługi oraz produkty w chwili wystąpienia problemów. –mówi Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager ZyXEL Communications. Aby korzystać z usługi NBDD należy obowiązkowo zarejestrować urządzenie oraz licencję.

    ŹródłoZyXEL
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...