Najnowszy portal online ZyXELa z interfejsem przyjaznym dla użytkownika i wszystkimi pomocnymi funkcjami w jednym miejscu. ZyXEL uruchomił najnowsze centrum wsparcia „ZyXEL Support Center”. Portal wyposażony jest w interfejs przyjazny użytkownikowi i dostępny z poziomu wielu różnych urządzeń, co umożliwia łatwe i szybkie uzyskanie oczekiwanej pomocy.
Nowy portal ZyXELa umożliwia użytkownikom pobieranie najnowszych specyfikacji, instrukcji, oprogramowań oraz aplikacji. Portal oferuje również korzystanie z zagadnień dotyczących bezpieczeństwa, aktualności, porad dotyczących produktów oraz szkoleń i kursów.
ZyXEL zachęca do korzystania z forum i do wymiany informacji z innymi użytkownikami oraz pracownikami firmy ZyXEL lub do kontaktu bezpośredniego z pracownikami wsparcia technicznego.
Niezależnie od używanego urządzenia – komputera stacjonarnego, laptopa, smartfona lub tableta – portal automatycznie dostosuje swój interfejs do danego urządzenia, niwelując problemy związane z rozmiarem, przeciąganiem i przesuwaniem strony. Aby przyśpieszyć nawigację i uprościć jej proces większość funkcji została zwizualizowana w postaci tabel, ikon, zdjęć i plików wideo.
– Najnowsze centrum pomocy ZyXELa jest jak wirtualna pomocna dłoń. Niezależnie czy klienci poszukują rozwiązania swoich problemów, instrukcji czy porad dotyczących produktów, znajdą to w jednym miejscu – mówi Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager ZyXEL Communications. – Wykorzystując elastyczną konstrukcję strony oraz pomocne wizualizacje stworzyliśmy intuicyjny i wygodny interfejs przyjazny użytkownikom. Zaoszczędzony czas i ilość pracy zawsze przedkłada się na wyższą satysfakcję klienta, a to własnie jest najważniejsze dla firmy ZyXEL.
Centrum pomocy „ZyXEL Support Center” oficjalnie działa od kwietnia 2015 roku.